Zwroty i reklamacje

Nie jesteś zadowolony z zakupu? Możesz zwrócić zamówienie w ciągu 30 dni od jego otrzymania, a my upewnimy się, że cena zakupu zamówienia zostanie zaksięgowana na Twoim koncie w ciągu 14-30 dni od otrzymania zwrotu! Chcesz wymienić produkt, ponieważ nie pasuje ci rozmiar lub chcesz inną wersję produktu? Nawet to jest możliwe! W celu wymiany lub zwrotu prosimy o kontakt za pomocą formularza na dole tej strony.

*Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku produktów, których nie można zwrócić ze względów zdrowotnych lub higienicznych (np. kosmetyki), których plomba została zerwana po dostarczeniu.

Produkty otrzymane przez pomyłkę

Jeśli zamówiłeś określony wariant produktu, ale otrzymałeś inny lub niewłaściwy produkt, możesz również skorzystać z poniższego formularza, aby poprosić o nową dostawę właściwego produktu lub wariantu. Aby to zrobić, dołącz zdjęcie jako dowód produktu lub wariantu otrzymanego przez pomyłkę i wskaż, który produkt lub wariant chcesz otrzymać w zamian.

Gdzie mogę odzyskać pieniądze?
Zwrócimy kwotę w ten sam sposób, w jaki ją zapłaciłeś. To niemożliwe? Skontaktujemy się z Tobą.

Koszt zwrotu towaru
Zasadniczo zawsze ponosisz koszty zwrotu produktu. Otrzymałeś niewłaściwy produkt/wariant? Wtedy nie musisz zwracać tego produktu, wyślemy Ci nowy produkt.

Wadliwy
Nie musisz odsyłać wadliwych produktów. Nie możemy ich zaoferować innym klientom. W takim przypadku po prostu wyślemy ci nowy lub zwrócimy cenę zakupu. Wszystko, czego wymagamy, to dowód wadliwości produktu w postaci jednego lub więcej zdjęć produktu. Wypełnij poniższy formularz, aby poprosić o nowy produkt lub zwrot pieniędzy.

Jak działają zwroty?

Krok 1: Poproś o zwrot za pomocą poniższego formularza.

Krok 2: Zarejestruj zwrot

Krok 3: Złóż zamówienie

Udaj się na najbliższą pocztę i wyślij nam zwróconą paczkę. Zawsze upewnij się, że wysyłasz zwrot z kodem Track & Trace. Jako nadawca ponosisz za to odpowiedzialność prawną i teoretycznie możemy odmówić zwrotu, jeśli nie został dodany kod Track & Trace.

Krok 4: Otrzymaj cenę zakupu na swoje konto bankowe

Po otrzymaniu przesyłki zapewnimy, że cena zakupu zostanie zaksięgowana na Twoim koncie bankowym w ciągu 30 dni!

Zasady zwrotu towaru

Być pewnym że:

  • Towar jest kompletny.
  • Towar jest oryginalnie zapakowany i nieuszkodzony.
  • Zwracany towar wysyłasz z kodem śledzenia (otrzymasz go na poczcie, więc nie zapomnij o tym powiedzieć).
  • W załączeniu formularz zwrotu.
  • Numer zamówienia znajdziesz na formularzu zwrotu.
  • Twoje imię i nazwisko znajduje się na formularzu zwrotu.

Twój zwrot nie spełnia powyższych warunków? Niestety nie możemy przetwarzać zwrotów i zwracać pieniędzy za zakup.

Osada

Po przetworzeniu zwrotu i zwrotu pieniędzy automatycznie otrzymasz powiadomienie. Oczywiście staramy się to zrobić jak najszybciej. Nie otrzymaliśmy od Ciebie wiadomości po 30 dniach? W takim razie nie wahaj się skontaktować z naszym działem obsługi klienta.

UWAGA: Jeśli zwrócisz produkt i dotrze on uszkodzony lub niekompletny, niestety nie możemy go przyjąć i zwrócić ceny zakupu. Zwracane produkty należy dobrze zapakować, zwłaszcza produkty delikatne.


Często zadawane pytania
Gdzie znajdę formularz zwrotu?

Możesz poprosić o to poniżej, wysyłając wiadomość e-mail za pośrednictwem formularza kontaktowego. Otrzymasz go od nas po zarejestrowaniu zwrotu.

Gdzie mogę znaleźć kod śledzenia?

Otrzymasz kod śledzenia i śledzenia z urzędu pocztowego lub usługi pocztowej, z której wysyłasz nam swój zwrot. Dlatego upewnij się, że wysyłasz zwrot z numerem Track & Trace z usługi pocztowej, której używasz do wysłania przedmiotu. Możesz wysłać nam e-mailem ten kod Track & Trace, który otrzymałeś od firmy pocztowej po zarejestrowaniu zwrotu.

Gdzie mogę znaleźć adres zwrotny?

Adres zwrotny otrzymasz od nas po zarejestrowaniu zwrotu.

Uwaga: adres zwrotny na paczkach nie jest taki sam jak nasz adres zwrotny. Prosimy nie odsyłać produktów wyłącznie na ten adres bez wcześniejszego poinformowania nas o tym. Niestety zwroty wysłane na inny adres niż nasz adres zwrotny nie podlegają zwrotowi, ponieważ nigdy ich nie przyjmiemy.

Gdzie mogę znaleźć numer mojego zamówienia?

Numer zamówienia znajdziesz w e-mailu, który otrzymałeś po złożeniu zamówienia w naszym sklepie internetowym. Ponadto numer zamówienia znajdziesz również we wszystkich otrzymanych od nas wiadomościach dotyczących dostawy. Numer zamówienia składa się z 4 lub 5 cyfr.

Jeśli nie możesz znaleźć numeru zamówienia. Napisz do nas i poproś o numer zamówienia!


* Zwykle odpowiadamy w ciągu 1 dnia roboczego