Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje
Nie jesteś zadowolony z zakupu? Możesz zwrócić zamówienie w ciągu 30 dni od jego otrzymania, a my upewnimy się, że kwota zakupu zamówienia zostanie zaksięgowana na Twoim koncie w ciągu 2-30 dni od otrzymania zwrotu (zależnie od formy płatności)! Chcesz wymienić produkt, ponieważ nie pasuje ci rozmiar lub wolałbyś inną wersję produktu? To również jest możliwe! W celu wymiany lub zwrotu prosimy o kontakt za pomocą formularza na górze strony, lub o wiadomość bezpośrednio na info@lucanora.pl.
*Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku produktów higieny osobistej, których nie można zwrócić ze względów zdrowotnych lub higienicznych (np. kosmetyki).
Produkty otrzymane przez pomyłkę
Jeśli zamówiłeś określony wariant produktu, ale otrzymałeś inny lub niewłaściwy produkt, możesz skorzystać z naszego formularza, aby poprosić o nową dostawę właściwego produktu lub wariantu. Aby to zrobić, prosimy o kontakt za pomocą formularza na górze strony, lub o wiadomość bezpośrednio na info@lucanora.pl. Następnie wypełnij formularz, dołącz zdjęcie produktu lub wariantu otrzymanego przez pomyłkę i wskaż, który produkt lub wariant chciałbyś otrzymać. Następnie prosimy o chwile cierpliwości, właściwy produkt na pewno do Ciebie dotrze!
Gdzie pieniądze zostaną zwrócone?
Zwrócimy kwotę w ten sam sposób, w jaki ją zapłaciłeś. W przypadku płatności za pobraniem, skontaktujemy się z Tobą.
Koszt zwrotu towaru
Zawsze ponosisz koszty zwrotu produktu.
Jeśli otrzymałeś niewłaściwy produkt/wariant, nie musisz zwracać tego produktu, a tym samym ponosić kosztów. Wyślemy właściwy produkt za darmo, w ramach akceptacji reklamacji.
Wadliwy towar
Nie musisz odsyłać wadliwych produktów. Nie możemy ich zaoferować innym klientom. W takim przypadku po prostu wyślemy ci nowy produktu lub zwrócimy cenę zakupu. Wszystko, czego wymagamy, to dowód wadliwości produktu w postaci zdjęć produktu lub krótkiego filmiku. Skontaktuj się z nami mailowo i wypełnij nasz formularz, aby poprosić o nowy produkt lub zwrot pieniędzy.
Jak działają zwroty?
Krok 1: Poproś o formularz zwrotu w wiadomości e-mail. Zapoznaj się z procedurą, a następnie postępuj zgodnie z nią.
Krok 2: Udaj się na najbliższą pocztę i wyślij nam paczkę. Zawsze upewnij się, że wysyłasz zwrot z potwierdzeniem w postaci numeru nadania. Jako nadawca ponosisz za to odpowiedzialność prawną i teoretycznie możemy odmówić zwrotu, jeśli nie został dodany kod Track & Trace (numer nadania).
Krok 3: Zarejestruj zwrot, postępując zgodnie z procedurą.
Krok 4: Otrzymasz kwotę zakupu, po tym jak otrzymamy zwrot towaru.
Po otrzymaniu przesyłki zapewnimy, że cena zakupu zostanie zaksięgowana na Twoim koncie bankowym w ciągu 30 dni!
Zasady zwrotu towaru
Bądź pewien, że:
- Towar jest kompletny.
- Towar jest oryginalnie zapakowany i nieuszkodzony.
- Zwracany towar wysyłasz z kodem śledzenia (otrzymasz go na poczcie, więc nie zapomnij o tym wspomnieć).
- Załączasz formularz zwrotu.
- Numer zamówienia znajduje się na formularzu zwrotu online.
- Twoje imię i nazwisko znajduje się na formularzu zwrotu.
Twój zwrot nie spełnia powyższych warunków? Niestety nie możemy przetworzyć zwrotu i zwrócić pieniędzy za zakup.
Zasada
Po przetworzeniu zwrotu pieniędzy otrzymasz powiadomienie. Oczywiście staramy się to zrobić jak najszybciej. Nie otrzymałeś wiadomości po 30 dniach? W takim razie nie wahaj się skontaktować z naszym działem obsługi klienta.
UWAGA: Jeśli zwrócisz produkt i dotrze on uszkodzony lub niekompletny, niestety nie możemy go przyjąć i zwrócić ceny zakupu. Zwracane produkty należy dobrze zapakować, zwłaszcza produkty delikatne.
Często zadawane pytania
Gdzie znajdę formularz zwrotu?
Możesz poprosić o niego, wysyłając wiadomość e-mail za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Gdzie mogę znaleźć kod śledzenia?
Otrzymasz kod śledzenia z urzędu pocztowego lub firmy kurierskiej, przez którą wysyłasz nam swój zwrot. Możesz wysłać nam kod Track & Trace, który otrzymałeś od firmy kurierskiej przy rejestrowaniu zwrotu.
Gdzie mogę znaleźć adres zwrotny?
Adres zwrotny otrzymasz od nas wraz z formularzem zwrotu.
Uwaga: adres na paczkach nie jest taki sam jak adres zwrotny. Prosimy nie odsyłać produktów bez wcześniejszego poinformowania nas o tym. Niestety zwroty wysłane na inny adres niż nasz adres zwrotny nie będą mogły zostać zaakceptowane, ponieważ nigdy ich nie otrzymamy.
Gdzie mogę znaleźć numer mojego zamówienia?
Numer zamówienia znajdziesz w e-mailu, który otrzymałeś po złożeniu zamówienia w naszym sklepie internetowym. Ponadto numer zamówienia znajdziesz również we wszystkich otrzymanych od nas wiadomościach dotyczących dostawy. Numer zamówienia składa się z 4 lub 5 cyfr.
Jeśli nie możesz znaleźć numeru zamówienia. Napisz do nas i poproś o numer zamówienia!